Vols posar-te en contacte amb UFD per fer alguna de les consultes o gestions següents?

llista

Iniciar o consultar un expedient (nou subministrament, ampliació de potència…).

llista

Informar i obtenir informació sobre incidències de la xarxa elèctrica.

llista

Sol·licitar actuacions sobre la nostra xarxa elèctrica.

llista

Comunicar una situació de perill en una instal·lació propietat de la nostra empresa.

llista

Actualitzar dades tècniques associades al subministrament elèctric.

llista

Presentar reclamacions sobre els serveis de xarxa elèctrica.

llista

Atenció a comercialitzadores.

llista

Altres consultes generals referents a la distribució elèctrica.

Contacte

Per resoldre dubtes o fer gestions, pots utilitzar qualsevol dels canals de contacte exclusius per a l’activitat de distribució elèctrica:

Telèfon

                      Atenció al client de xarxa: 900 111 999
llista

Avaries: 900 333 999

Gestions sobre punts de subministrament : 900 111 444

Correu postal

llista

 Apartat de correus núm. 622 – 15080 – La Corunya

Quan et posis en contacte amb nosaltres, necessitarem que ens facilitis el CUPS (Codi Universal del Punt de Subministrament), que apareix en qualsevol factura de consum d’energia elèctrica del punt de subministrament sobre el qual vols fer la consulta o gestió, o el número d’expedient (si ja el tens) quan es tracti de gestions sobre connexions a la nostra xarxa de nous punts de subministrament o la modificació d’existents.

No t’oblidis de facilitar-nos la teva adreça electrònica i un número de telèfon perquè ens puguem posar en contacte amb tu si cal.