En UFD actuamos de forma proactiva cando se producen sobretensións na nosa rede de distribución que puidesen provocar danos nos teus equipos eléctricos.

UFD ten a súa rede monitorizada 24 horas ao día con equipos rexistradores que nos avisan se se produciu algunha sobretensión que te puidese afectar e así anticiparnos.

Grazas aos nosos sistemas de monitorización, en canto detectamos que se produciu unha incidencia na nosa rede que puidese xerar sobretensións, anticipámonos e contactámoste para saber se se produciron danos nos teus equipos eléctricos e programar contigo a súa reparación.

É moi sinxelo, explicámoscho en poucos pasos:

1. Localizamos a incidencia

  • Os nosos técnicos desprázanse ao lugar da incidencia para verificar se se produciu na nosa rede de distribución ou en instalacións que non son da nosa responsabilidade.

2. Avisámoste

  • Se a incidencia se produciu na nosa rede, ademais de repoñer o servizo eléctrico, chamámoste* para verificar se se produciron danos nos teus equipos.
  • Se a incidencia non se produciu na nosa rede, igualmente enviámosche unha mensaxe por correo electrónico* informándote desta avaría.

3. Atendémoste

  • No caso no que a incidencia fose na nosa rede e se producisen danos nos teus equipos, acordaremos contigo* a data e hora que máis che interese para que o noso servizo de asistencia técnica acuda ao teu domicilio.
  • Os nosos axentes examinarán os teus equipos e procederán a reparar aqueles que estean danados pola nosa incidencia. No caso no que a reparación non sexa posible, indemnizarémoste. (**)

(*) sempre que dispoñamos dos teus datos de contacto. Animámoste a rexistrarte na nosa Plataforma Dixital de Servizos (Área privada), axudaranos a darche unha mellor atención.

(**) No caso no que recibises un documento de indemnización envíanolo asinado premendo aquí, para que poidamos efectuar o pagamento.

Se tiveches algún dano nos teus equipos eléctricos cuxa orixe cres que puido ser unha sobretensión na nosa rede e non nos puxemos en contacto contigo, podes pór unha reclamación rexistrándote na nosa Plataforma Dixital de Servizos (Área privada), dende o apartado “As miñas peticións”, e aclararémoscho:

Se a reclamación é procedente e, polo tanto, os danos que nos indicas están causados por unha sobretensión na nosa rede, poñeremos en marcha o noso servizo de asistencia técnica.

Se a reclamación non é procedente porque os danos que nos indicas non están causados por unha sobretensión na nosa rede, indicarémoscho para que os poidas reparar polos teus propios medios.

Non todas as incidencias na rede de distribución xeran danos en aparatos eléctricos, só poden causar danos algúns tipos de sobretensións. Pola contra, as incidencias consistentes unicamente en interrupcións de subministración sen sobretensión non xeran danos nos aparatos.