En UFD estamos comprometidos con ofrecerche o mellor servizo, polo que nos guiamos polos seguintes principios:
![principios](https://www.ufd.es/wp-content/uploads/2024/02/principios.png)
Máxima calidade
Escoitar as túas opinións para mellorar os nosos procesos. Para iso, realizamos enquisas nas que valores a calidade do noso servizo.
Axilidade
Responderche o máis rápido posible, cumprindo os prazos legais máximos establecidos.
Transparenciaencia
Resolver as túas peticións de xeito equitativo, imparcial e obxectivo.
Implicación
Ofrecerche unha resposta clara ás túas peticións. A nosa prioridade es ti.
Como podo abrir unha reclamación?
Podes abrila ti, ou a través dun terceiro no teu nome, ou ben a través da túa comercializadora. Podemos atenderche en castelán, inglés e galego.
![que datos te pedimos](https://www.ufd.es/wp-content/uploads/2024/02/que-datos-te-pedimos.png)
Que datos che pedimos para facer as túas consultas?
- DNI e nome do titular da subministración.
- Enderezo da subministración.
- DNI do solicitante, propietario ou pagador.
- Código do expediente.
- Enderezo do expediente.
Formas de contacto
Teléfono
![ico_atcliente](https://www.ufd.es/wp-content/uploads/2021/01/ico_atcliente.png)
Atención xeral gratuíta
900 111 999
Correo postal
![ico_correo postal](https://www.ufd.es/wp-content/uploads/2024/02/ico_correo-postal.png)
Apartado de Correos nº 622
15080 A Coruña
Como xestionamos as reclamacións?
![01_abrimos reclamación](https://www.ufd.es/wp-content/uploads/2024/02/01_abrimos-reclamacion.png)
Procesamos a reclamación
Ao abrir unha reclamación mediante unha das canles establecidas, comunicarémosche un código: (ES-AAAAMM-XXXXXXXXXX) co que poderás identificala doadamente.
![02_análisis](https://www.ufd.es/wp-content/uploads/2024/02/02_analisis.png)
Analizámola
Revisaremos a túa reclamación en detalle para ofrecerche resposta o antes posible e, en caso de que faga falta, porémonos en contacto contigo para solicitarche máis información.
Poderás facer un seguimento da reclamación na túa Área privada.
![03_te respondemos](https://www.ufd.es/wp-content/uploads/2024/02/03_te-respondemos.png)
Respondémosche
Contestarémosche a través das nosas canles dixitais ou por correo postal dentro dos prazos legais establecidos.
Se precisas poñerte en contacto de novo connosco, podes facelo mediante as nosas canales de contacto.