En UFD estamos comprometidos con ofrecerche o mellor servizo, polo que nos guiamos polos seguintes principios:

Máxima calidade
Escoitar as túas opinións para mellorar os nosos procesos. Para iso, realizamos enquisas nas que valores a calidade do noso servizo.
Axilidade
Responderche o máis rápido posible, cumprindo os prazos legais máximos establecidos.
Transparenciaencia
Resolver as túas peticións de xeito equitativo, imparcial e obxectivo.
Implicación
Ofrecerche unha resposta clara ás túas peticións. A nosa prioridade es ti.
Como podo abrir unha reclamación?
Podes abrila ti, ou a través dun terceiro no teu nome, ou ben a través da túa comercializadora. Podemos atenderche en castelán, inglés e galego.

Que datos che pedimos para facer as túas consultas?
- DNI e nome do titular da subministración.
- Enderezo da subministración.
- DNI do solicitante, propietario ou pagador.
- Código do expediente.
- Enderezo do expediente.
Formas de contacto
Teléfono

Atención xeral gratuíta
900 111 999
Correo postal

Apartado de Correos nº 622
15080 A Coruña
Correo electrónico

atenciongeneralufd@ufd.es
Como xestionamos as reclamacións?

Procesamos a reclamación
Ao abrir unha reclamación mediante unha das canles establecidas, comunicarémosche un código: (ES-AAAAMM-XXXXXXXXXX) co que poderás identificala doadamente.

Analizámola
Revisaremos a túa reclamación en detalle para ofrecerche resposta o antes posible e, en caso de que faga falta, porémonos en contacto contigo para solicitarche máis información.
Poderás facer un seguimento da reclamación na túa Área privada.

Respondémosche
Contestarémosche a través das nosas canles dixitais ou por correo postal dentro dos prazos legais establecidos.
Se precisas poñerte en contacto de novo connosco, podes facelo mediante as nosas canales de contacto.