En UFD estamos comprometidos con ofrecerche o mellor servizo, polo que nos guiamos polos seguintes principios:

Máxima calidade

Escoitar as túas opinións para mellorar os nosos procesos. Para iso, realizamos enquisas nas que valores a calidade do noso servizo.

Axilidade

Responderche o máis rápido posible, cumprindo os prazos legais máximos establecidos.

Transparenciaencia

Resolver as túas peticións de xeito equitativo, imparcial e obxectivo.

Implicación

Ofrecerche unha resposta clara ás túas peticións. A nosa prioridade es ti.

Como podo abrir unha reclamación?

Podes abrila ti, ou a través dun terceiro no teu nome, ou ben a través da túa comercializadora. Podemos atenderche en castelán, inglés e galego.

Que datos che pedimos para facer as túas consultas?

  • DNI e nome do titular da subministración.
  • Enderezo da subministración.
  • DNI do solicitante, propietario ou pagador.
  • Código do expediente.
  • Enderezo do expediente.

Formas de contacto

Área privada
Teléfono

Atención xeral gratuíta
900 111 999

Correo postal

Apartado de Correos nº 622
15080 A Coruña

Correo electrónico

Como xestionamos as reclamacións?

Procesamos a reclamación

Ao abrir unha reclamación mediante unha das canles establecidas, comunicarémosche un código: (ES-AAAAMM-XXXXXXXXXX) co que poderás identificala doadamente.

Analizámola

Revisaremos a túa reclamación en detalle para ofrecerche resposta o antes posible e, en caso de que faga falta, porémonos en contacto contigo para solicitarche máis información.
Poderás facer un seguimento da reclamación na túa Área privada.

Respondémosche

Contestarémosche a través das nosas canles dixitais ou por correo postal dentro dos prazos legais establecidos.
Se precisas poñerte en contacto de novo connosco, podes facelo mediante as nosas canales de contacto.