Por iso, a partir de agora, se estás rexistrado na nosa Área privada, avisarémoste en caso de que se produza unha incidencia na nosa rede que poida afectar a túa subministración, mentres o estamos a solucionar.
Cando detectemos a incidencia, enviarémosche un correo electrónico indicándote o enderezo, a data e a hora previstos de reposición do servizo.
Ademais, informarémoste cando xa estea solucionada.
Non esperes máis! Rexístrate na nosa Área privada e empeza a estar informado.
Podo recibir as alertas por SMS ou desde a app de UFD?
Si, sempre que queiras podes cambiar a configuración e pedirnos que che enviemos as notificacións por SMS ou desde a app de UFD. Para facelo, accede a A miña área privada e segue estas instrucións:
- Accede a A miña área privada, vai ao apartado As miñas subministracións e preme sobre As miñas alertas
- Configura como e en que momento queres que che enviemos as notificacións.
- Garda a túa configuración.
- Confirmarémosche a actualización de configuración das alertas.
Sempre que queiras, poderás modificar a túa configuración. Só tes que volver acceder de novo a A miña área privada e facer o mesmo proceso, configurando segundo as túas novas necesidades.
Podo desactivar as alertas?
Si, podes desactivalas ou volver activalas sempre que queiras. Para desactivar as notificacións, accede a A miña área privada e segue estas instrucións:
- Accede a A miña área privada, vai ao apartado As miñas subministracións e selecciona o CUPS ou os CUPS sobre os que queiras desactivar as notificacións.
- Desactiva a alerta de notificacións premendo sobre “Desactivar alerta”.
- Confirma a túa petición.
- Comproba que as túas notificacións quedaron desactivadas nesta icona, que ten que pasar a estado inactivo.
Sempre que ti queiras, poderás volver activar as notificacións de novo. Só tes que acceder de novo a A miña área privada e facer o mesmo proceso, pero nese caso para “Activar alerta”.