Avisámoste se se vai a luz

Servicios

En UFD, queremos informarte de todo o relacionado coa túa subministración eléctrica, porque nos gusta que esteas sempre ao día. Sorpresas… as xustas! E menos coa luz da túa casa ou negocio.

Por iso, a partir de agora, se estás rexistrado na nosa Área privadaavisarémoste en caso de que se produza unha incidencia na nosa rede que poida afectar a túa subministración, mentres o estamos a solucionar.

Cando detectemos a incidencia, enviarémosche un correo electrónico indicándote o enderezo, a data e a hora previstos de reposición do servizo.

Ademais, informarémoste cando xa estea solucionada.

Non esperes máis! Rexístrate na nosa Área privada e empeza a estar informado.

Podo recibir as alertas por SMS ou desde a app de UFD?

Si, sempre que queiras podes cambiar a configuración e pedirnos que che enviemos as notificacións por SMS ou desde a app de UFD. Para facelo, accede a A miña área privada e segue estas instrucións:

  1. Accede a A miña área privada, vai ao apartado As miñas subministracións e preme sobre As miñas alertas
  2. Configura como e en que momento queres que che enviemos as notificacións.
  3. Garda a túa configuración.
  4. Confirmarémosche a actualización de configuración das alertas.

Sempre que queiras, poderás modificar a túa configuración. Só tes que volver acceder de novo a A miña área privada e facer o mesmo proceso, configurando segundo as túas novas necesidades.

Podo desactivar as alertas?

Si, podes desactivalas ou volver activalas sempre que queiras. Para desactivar as notificacións, accede a A miña área privada e segue estas instrucións:

  1. Accede a A miña área privada, vai ao apartado As miñas subministracións e selecciona o CUPS ou os CUPS sobre os que queiras desactivar as notificacións.
  2. Desactiva a alerta de notificacións premendo sobre “Desactivar alerta”.
  3. Confirma a túa petición.
  4. Comproba que as túas notificacións quedaron desactivadas nesta icona, que ten que pasar a estado inactivo.

Sempre que ti queiras, poderás volver activar as notificacións de novo. Só tes que acceder de novo a A miña área privada e facer o mesmo proceso, pero nese caso para “Activar alerta”.

En UFD, traballamos pensando nas túas necesidades!