Unha vez identificados os compoñentes, se atopas algún elemento do cadro baixado, tes que subilo.
Se non volve saltar ningún dispositivo, o problema está solucionado. Se, pola contra, algún dispositivo vólvese baixar, é posible que teñas unha avaría eléctrica na túa instalación doméstica. Para solucionala, deberás chamar un técnico electricista para que a revise.
Comproba se se desconectou o teu Interruptor de Control de Potencia (ICP) remoto
Se a pesar de subir todos os dispositivos do cadro eléctrico, continúas sen luz, podes acceder á túa área privada para comprobar se se desconectou o teu Interruptor de Control de Potencia (ICP) remoto e, no caso de que así sexa, reconectalo novamente.
Se o teu ICP se desconecta con frecuencia, é posible que esteas a superar a potencia que tes contratada. Se precisas pedir máis potencia contratada, contámosche como o podes facer.
Para máis información sobre como actuar en caso de quedar sen luz, prema aquí.
En UFD, traballamos pensando nas túas necesidades.